نشست مشترک مرکز صدا و سیمای استان کرمان با سازمان بسیج اساتید

استان کرمان
آیین رونمایی از پوستر نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم

نشست مشترک مرکز صدا و سیمای استان کرمان با سازمان بسیج اساتید

دکتر اکبری فرد ضمن تشکر از فرصت ارائه و پوشش خبری پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهوری سیزدهم، ضمن معرفی این برنامه بر اثر بخشی این حرکت برای ایجاد نشاط در انتخابات و استفاده حداکثر از نتایج آن در آینده به منظور استفاده از نظرات احاد مردم در برنامه های دولت آینده اشاره داشتند. 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج کرمان، آیین رونمایی از پویش نامه به رئیس جمهوری سیزدهم در استان کرمان انجام شد. این مراسم  توسط سازمان  بسیج اساتید استان کرمان و در مرکز صدا و سیمای استان با حضور جناب دکتر علی رمضانی ریاست سازمان صداوسیمای استان ،جناب دکتر اکبری فرد ریاست سازمان بسیج اساتید استان، حجت الاسلام و المسلمین عارفی مسئول نهاد نمایندگی معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر مرادی جانشین سازمان بسیج اساتید و عباس عباس پور مسئول سازمان بسیج هنرمندان و جمعی از اساتید و اعضای کارگروه رصد و پایش انتخابات استان کرمان برگزار شد.  
در ابتدا دکترعلی رمضانی ضمن خیر مقدم به میهمانان این برنامه به ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز برای انتخابات و اهمیت مشارکت مردم پرداختن و برای برگزاری جلسات و برنامه های مشترک با سازمان بسیج اساتید اعلام امادگی کردند.

مراسم اساتید و سیما


در ادامه دکتر اکبری فرد ضمن تشکر از فرصت ارائه و پوشش خبری پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهوری سیزدهم، ضمن معرفی این برنامه بر اثر بخشی این حرکت برای ایجاد نشاط در انتخابات و استفاده حداکثر از نتایج آن در آینده به منظور استفاده از نظرات احاد مردم در برنامه های دولت آینده اشاره داشتند. 

مراسم


در این جلسه سایر اساتید و مدعوین نیز به بیان دیدگاه و نظرات خود به منظور هر چه با شکوه تر برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا با استفاده از ظرفیت های مرکز استانی صدا و سیما و قشراساتید به ویژه اساتید بسیجی پرداختند. 

جهت شرکت در این برنامه و ارسال نامه به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://basijasatid.ir/node/65904
 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.