برگزاری نشست هیات رئیسه و هیات اندیشه ورز بسیج اساتید استان کرمان

استان کرمان

برگزاری نشست هیات رئیسه و هیات اندیشه ورز بسیج اساتید استان کرمان

جلسه هیات رئیسه بسیج اساتید استان کرمان با حضور هیأت اندیشه‌ورز و مسئولین کانون‌های بسیج اساتید، اسفند ماه 1401 در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان کرمان، در جلسه هیات اندیشه ورز و هیات رئیسه بسیج اساتید استان کرمان با مسئولین کانوها , دکتر قاسم محمدی نژاد رئیس سازمان بسیج اساتید ضمن خوشامدگویی به حضار و میهمانان در جلسه، به رسالت اساتید و محققین بسیجی و تبدیل علم و دانش به عمل و فناوری و تکنولوژی‌های دانش‌بنیان و مهندسی معکوس نمونه‌ای از رسالت اساتید و محققین بسیجی است که می‌تواند در حوزه‌های مختلف به جمهوری اسلامی کمک کند.

وی در ادامه به معرفی هیات رئیسه و معاونین سازمان بسیج اساتید استان و حاضرین در جلسه و هیات اندیشه ورز پرداخت.

سپس دکتر عارفی رئیس هیأت اندیشه ورز بسیج اساتید، به برخی از اهداف هیات اندیشه‌ورز اشاره نمود و تاکید کرد: باید تلاش نمائیم تا این اهداف را در سطح جامعه به عرصه ظهور رسانیم.

دکتر مرادی جانشین بسیج اساتید استان کرمان، ضمن خیر مقدم و تشکر از میهمانان و اعضای شورای مرکزی سازمان و هیات اندیشه ورز و مسئولین کانونها بر لزوم تشکیل جلسات متناوب و بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مرتبط با سازمان بسج اساتید در جهت رشد و پیشرفت دانشگاه‌ها جامعه، تاکید نمود

و افزود: برکت نه در زیادی عمر و مال است و نه در مقام دنیا بلکه برکت به اندیشه‌های پاک و حرکت‌های خالصانه است.

برکت واقعی در عمر و زندگی حضرت زهرا ااست که این برکت به تمام عالم برتری دارد, کوثری که خداوند به همه ی عالم هدیه داد و با وجود کوتاهی عمر ایشان برکت این عمر برابر با تمام برکات و خیر های عالم است ... آنچه که ما را نگاه میدارد استقامت در راه و باوری که داریم است همانند حاج قاسم ها و شهید حجی ها که استقامت کردند و عزت آفریدند ما نباید بترسیم و باید صبر کنیم و نمونه های شیعیان امیرالمومنین بسیار هستند که با صبر و استقامت عزت آفریدند.

دکتر احمد نادری عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان و بسیج اساتید استان، گفت: آنچه که امروز ما را نگاه می دارد، غلبه بر افکار و اندیشه های دشمنان نظام و انقلاب است. در این برهه ی حساس به شرایط و تغییر نظم جهانی  که از دو قطبی قدرت آمریکا و شوروی به تک قطبی آمریکا و سپس امروزه با تاثیر گذاری ایران و کنش گری هایی که به لطف حاج قاسم ها در منطقه و جهان توسط جمهوری اسلامی صورت گرفته, جهان به چند قطبی تبدیل شده و غیر از ایران کشورهای دیگر هم از جمله روسیه, چین, هند, حتی پاکستان و ...هم در این چند قطبی نقش آفرینی میکنند.

در حال حاضر با نقش آفرینی سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی ها، ایران به یکی از قدرت های جهان تبدیل شده و امروز اکثر کشورهای جهان، مدیون زحمات این شهید بزرگوار است که مرزهای واقعی ایران از شمال و جنوب و شرق و غرب گسترش یافته و با نقشه متفاوت است و ما به این حد از قدرت رسیدیم که هر اتفاقی که در منطقه بخواهد بیافتد اگر ما راضی باشیم و همراهی کنیم انجام میشود و گرنه انجام نمیشود.

در ادامه جلسه با پرسش و پاسخ اعضای هیات رئیسه با هیأت اندیشه ورز و مسئولین کانون ها ادامه داشت.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.