برگزاری نشست بصیرتی و تبیینی استاد تراز انقلاب به مناسبت گرامیداشت شهادت استاد مطهری با حضور حجت الاسلام والمسلمین‌ عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی

استان کرمان

برگزاری نشست بصیرتی و تبیینی استاد تراز انقلاب به مناسبت گرامیداشت شهادت استاد مطهری با حضور حجت الاسلام والمسلمین‌ عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به مناسبت گرامیداشت شهادت استاد مطهری نشست بصیرتی و تبیینی با موضوع استاد تراز انقلاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین‌ عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از اساتید بسیجی، مسئولین کانونها و هیات اندیشه ورز در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان توسط بسیج اساتید استان کرمان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان کرمان، به مناسبت گرامیداشت شهادت استاد مطهری نشست بصیرتی و تبیینی با موضوع استاد تراز انقلاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین‌ عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از اساتید بسیجی، مسئولین کانونها و هیات اندیشه ورز در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان توسط بسیج اساتید استان کرمان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین‌ عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابتدا با حضور بر سر قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه شهید باهنر با نثار دسته گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند و با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست بصیرتی و تبیینی استاد تراز انقلاب در خصوص ویژگی شهید مطهری گفت: جامعیت شهید مطهری، یکی از ویژگی‌های ممتاز اوست که بُعد الگویی آن را تقویت می‌کند.

وی افزود: از نظر شهید مطهری انسان کامل اسلامی، انسانی است که همه ارزش‌های اسلامی هماهنگ در او رشد کرده باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شهید مطهری در هر وادی که وارد شد، قهرمان بود و این به دلیل ویژگی جامعیت او بود. 

وی بر لزوم ملموس بودن توحید در زندگی و جامعه تاکید کرد و در زمینه جهاد تبیین افزود: حفظ هر انقلابی بدون هیچ‌گونه انحرافی از اصل انقلاب دشوارتر است.

حاجی صادقی اظهار کرد: بسیاری از انقلاب‌های بشری و غیربشری خوب شروع می‌شوند اما در ادامه ،گرفتار ارتداد و ارتجاع می‌شوند و به قبل از خود بازمی‌گردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل تولد جدید اسلام ناب بود و به برکت وجود ولایت فقیه ، فهم و استقامت مردم، خیلی از رجعت‌ها را پشت سر گذاشتیم و انقلاب به هدر نرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری فتنه‌های دهه 50 تاکنون که انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته است، عنوان کرد: هیچ گونه از این فتنه‌ها و نقشه‌های دشمن نتوانسته‌اند خدشه‌ای به این نظام و انقلاب وارد کنند.

وی گفت: دشمن هنوز دست برنداشته است و خطر رجعت وجود دارد و اگر به هشدارهای مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد گوش می‌دادیم با مشکلات آبان و آذر روبرو نمی‌شدیم.

حاجی صادقی با تبیین ارتجاع روشنفکری خاطرنشان کرد: روشنفکری همیشه مدعی پویایی رو به جلو است و نباید واقعیت انقلاب را تحریف و امام راحل را کمرنگ کنند، نگذارید جنگ روانی تاثیرگذار شود.

حاجی صادقی بیان کرد:. انقلاب در عرصه‌های جهانی فراز و نشیب داشته اما توقف نداشته، امروز دشمن با انگیزه ارتجاع به دنبال تحریف، یأس‌آفرینی و هویت‌زدایی است.

وی ادامه داد: رسالت و جهاد اصلی نخبگان و رهبران فکری جامعه در حوزه و دانشگاه این است که با تبیین ارزش‌ها و الگوها در برابر این تهاجم که می‌خواهد ما را به گذشته برگرداند و از انقلاب هویت‌زدایی کند، بایستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی تغییر ذائقه فرهنگی و گرایش مردم، تغییر محاسبات مدیران و نخبگان، القاء یأس و ناامیدی در جبهه انقلاب، تضعیف رهبری در بعد قداست و اقتدار، جنگ‌های نیابتی و اختلافی، تضعیف مؤلفه‌های قدرت و ... را از اهداف دشمن برشمرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله فکری دشمن را علل اتفاقاتی که در جامعه رخ می‌دهد، دانست و بیان کرد: دشمن جنگ ترکیبی راه انداخته لذا ما هم باید جهاد ترکیبی کنیم.

وی با بیان این مطلب که جنگ جبهه حق و باطل پایان ندارد عنوان کرد: در جنگ ترکیبی با جهاد تبیین و جهاد امیدآفرین و ... نگذاریم جبهه آسیب ببیند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت اقدامات حاج قاسم سلیمانی هیچ زمانی جبهه مقاومت به قدرتمندی امروز نبوده است.

حاج صادقی بیان کرد: نابسامانی و مشکلات اقتصادی و غیراقتصادی به خاطر عمل به شریعت نیست بلکه به خاطر عمل نکردن درست به شریعت است و همچنین به علت اسلامیت نیست بلکه به دلیل عمل نکردن به اسلامیت است.

وی در پایان خطاب به اساتید بسیجی گفت: شما به خاطر اینکه همشهریان حاج قاسم هستید مسئولیتتان بیشتر است و باید فریاد مقاومت از این‌جا به همه عالم منتشر کنید.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.