حجاب و عفاف رمز سلامت جامعه

استان کرمان

حجاب و عفاف رمز سلامت جامعه

به گزارش دفتر رسانه بسیج اساتید استان کرمان، نماینده محترم ولی فقیه در استان و معاونت رسانه بسیج اساتید پیرامون حجاب و عفاف به گفتگو پرداختند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با حضور در میدان آزادی شهر کرمان در قالب برنامه گپآزاد با معاونت رسانه بسیج اساتید استان به گفتگو پرداخت و به سوالات پیرامون حوزه حجاب و عفاف پاسخ گفت، 
علیدادی سلیمانی گفت؛ امروز به لطف خداوند چهره اسلام پررنگ و در اقصی نقاط دنیا فعال است، وی افزود با مروری بر گذشته متوجه می شویم پایبندی به اسلام و کشور، دشمن را ذلیل کرده و رمز مقاومت اعتقاد به مبانی ارزشمند اسلامی و خصوصا حجاب و عفاف است.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تقدیر از گروه جهادی دختران آفتاب و دیگر گروه های فعال در حوزه مهم حجاب و عفاف گفت اثر معنوی این کار در زندگی دست اندرکاران نمود پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) جدیت تمامی نهادها و افراد دغدغه مند را در حوزه عفت عمومی بسیار ضروری دانست.
پرداختن به زیبایی های ظاهری و باطنی حجاب را نیز در اثرپذیری نسل نو پراهمیت عنوان کرد.
منوچهری ضمن تقدیر از حضور میدانی امام جمعه محترم؛ انجام کار مبنایی و تربیت محور در مساله حجاب و عفاف با تاکید بر قشر نوجوان، را در استان جزو مطالبات مردم دین مدار و ولایی کرمان دانست و با موافقت نماینده ولی فقیه، مقرر گردید در این زمینه همکارهای بیشتری میان گروه های جهادی، بسیج و دفتر امام جمعه صورت پذیرد.
همچنین در این گفتگو نماینده محترم ولی فقیه به صورت چهره به چهره با برخی از مردم گفت و گو کرد.
 

م. منوچهری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.