مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمان معرفی شد

استان کرمان

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمان معرفی شد

به گزارش دفتر رسانه بسیج اساتید استان کرمان، با حضور ریاست سازمان بسیج اساتید استان و جمعی از مسئولین سپاه و دانشگاه، مهدی احمدی نژاد به عنوان مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی انتخاب شد.

ریاست سازمان بسیج اساتید استان کرمان پس از تبریک میلاد پیامبر بزرگ اسلام و گرامیداشت هفته وحدت، و همچنین روز شعر ادب و پارسی و پاسداشت مقام استاد شهریار به عملیات موفق یمن علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت ایمان داریم که به قول صادق قرآن و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رژیم صهیونیستی فروخواهد پاشید.  
قاسم محمدی نژاد گفت امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همکاری و همراهی استادان محترم تمامی دانشگاه ها از جمله اساتید محترم علوم پزشکی هستیم. 
وی افزود از توانایی های ریاست علوم پزشکی مطلع هستیم و ایشان به عنوان فردی شایسته در کسوت مسئول کانون بسیج اساتید نیز قطعا موفق خواهند بود.

سرهنگ مرادی زاده معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدادر این مراسم، گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم دفاعی که واقعاً برای ما مقدس وجهاد بود دفاع از کیان، مرز و ناموس ما بود.

وی با بیان اینکه راهبرد و رسالت دشمن این است هویت دینی و انقلابی دانشجو و اساتید ما را بگیرد، افزود: هویت و راهبرد ما را قرآن مشخص کرده است و فلسفه بسیج اساتید و بسیج دانشجویی این است که گفتمان جهاد را زنده کنند.

هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: بسیج کلمه، نهاد و ارگان نیست، بسیج فرهنگ است.

حجت الاسلام و المسلمین علی عارفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این مراسم گفت: قرآن می‌گوید بسیجی فضیلت است از روز اولی که بسیج شکل گرفته است تاکنون خود بسیجیان می‌گویند ما چیزی نیستیم و خاک پای همه هستیم ولی قرآن می‌گوید بچه بسیجی با غیر بسیجی متفاوت است ارزش برجسته‌ای دارد مجاهدین نسبت به غیر مجاهدین اجر عظیمی دارند باید مسئولین بدانند که وظایفی نسبت به بسیج دارند اگر بسیج نبود جنگ موفق نمی‌شد ۷۰ درصد موفقیت جنگ تحمیلی حاصل بسیج بود، چون میدان دار مبارزه و جهاد بسیج بود اگر بسیج نبود امروز اثری از ایران عزیزمان نبود.
 

وی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست وما در همه صحنه‌های جنگ سخت، جنگ نرم، جنگ رسانه‌ای، جنگ ترکیبی، جنگ شناختی وفرهنگی نیاز به روحیه بسیجی داریم.

مهدی احمدی نژاد گفت از انجا که اساتید دانشگاه علوم پزشکی صرفا در حوزه بالینی فعالیت ندارند و در دیگر رشته ها نیز گستره وسیعی از اساتید محترم مشغول به فعالیت هستند برهمین اساس در کنار بسیج جامعه پزشکی، لزوم بسیج اساتید در دانشگاه احساس می شد که اکنون به سرانجام رسید. انسجام میان دانشگاه ها و اساتید می تواند موجب هم افزایی بیشتر شود و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را نصب العین قرار می دهیم تا موثر و مفید باشیم. 

در پایان حکم مسئولین مهدی احمدی نژاد قرائت و به ایشان تقدیم شد.

م. منوچهری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.