افتتاح اندیشکده مکتب شهید سلیمانی

استان کرمان

افتتاح اندیشکده مکتب شهید سلیمانی

«اندیشکده مکتب شهید سلیمانی» در دانشگاه پیام نور استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج، در این مراسم  امینی معاون فرهنگی پیام نور کشور گفت: شهیدسلیمانی اسطوره و الگوست. مقام معظم رهبری فرموند«شهید سلیمانی خطرناکتر از خود سلیمانی  برای دشمن است». شهید سلیمانی نمی خواست دیده شود ولی خداوند بزرگش کرد. در جنگ با داعش با دست خالی به جنگ داعش رفت وخطر بزرگ را دفع کرد.

در ادامه  آرش رشیدی مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان  گفت: رسالت اندیشکده، توسعه و تعمیق آگاهی دینی، تبیین و استقرار ارزشهای ایرانی- اسلامی در راستای آراسته شدن دانشگاهیان به فضایل اخلاقی و انقلابی و پاسخ به نیازهای جامعه و نظام اسلامی است و گفتمان سازی مکتب اسلام با گرایش مقاومت را دنبال می کند و از حداکثر ظرفیت های موجود پژوهشی در سطح استان و کشور استفاده خواهد کرد.

عیسی مرادی جانشین بسیج اساتید استان کرمان هم گفت: این اندیشکده، سومین اندیشکده در سطح دانشگاههاست.

وی افزود: شهیدسلیمانی به لحاظ دارابودن صفات ارزنده و خصیصه های نیکو در زمره آن دسته از انسان های نادری قرار گرفت که اکنون به الگویی فرا ملی تبدیل شده است.سردار سلیمانی از جمله با ارزش ترین و معتقدترین نسل‌های انقلاب اسلامی بود که برای دفاع از ارزش های والای دین اسلام قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرد. ما به عنوان بسیج اساتید باید در مسیر شهدا و این مکتب حرکت کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.