نشست هم اندیشی اعضای بسیج اساتید استان

استان کرمان

نشست هم اندیشی اعضای بسیج اساتید استان

نشست هم اندیشی اعضای سازمان و اعضای شورای کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمان با حضور رئیس مرکز بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، برگزار شد.

جلیلی در نشست هم اندیشی با اعضاء بسیج اساتید عنوان کرد: 
 نقش دانشگاهیان، در همه عرصه ها، تبیین گری است و این رسالت، بر عهده فرماندهان جنگ نرم است  

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج اساتید استان کرمان: در این جلسه که روز سه شنبه مورخ 10 خردادماه 1401 در سالن جلسات ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین استان کرمان برگزار شد، جلیلی، رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای، ضمن درود به ارواح طیبه شهدا ء بویژه سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی، امنیت و آسایش امروز جامعه را مرهون رشادتها و جانفشانی های شهدای گرانقدر دانست و تصریح کرد: دفاع سرافرازانه  رزمندگان ما منجر به حماسه ای عظیم شد و نه تنها ایران اسلامی را به عنوان الگو در منطقه معرفی کرد، بلکه توانست محور مقاومت را به شکل قدرتمندی، تشکیل دهد.
وی گسترش دین اسلام بعد از دین مسیحیت در جهان را از دلایل اسلام هراسی دشمنان برشمرد و افزود: رسالت امروز ما دفاع و تبیین از دستاوردهای  انقلاب و نظام اسلامی است.
رئیس مرکز بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای، بسیج را پرچمدار دفاع از دستاوردهای دفاع مقدس و دفاع در عرصه های جهاد و سازندگی معرفی و بر استفاده از ظرفیت نیروهای جوان، انقلابی و نخبه تأکید کرد.
جلیلی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که جهاد تبیین را جهاد عظمی و کبیر معرفی فرمودند افزود: نقش دانشگاهیان، در همه عرصه ها، تبیین گری است و این رسالت، بر عهده فرماندهان جنگ نرم است و اساتید ما بایستی این رسالت را در سطح جامعه و در عرصه بین الملل، به خوبی ایفا کنند.  وی با اشاره به نهضت ائمه اطهار در طول تاریخ که بر پایه جهاد تبیین، بنا شده بود افزود: همه انبیاء در تمدن سازی نقش آفرینی داشته اند. رئیس مرکز بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای تصریح کرد: نقش اساتید در تبیین مسائل روز بسیار مهم است.
جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان اسلام در جهاد تحریف فعالیت زیادی دارند و با راه اندازی چندین شبکه فارسی زبان در سطح جهان تلاش دارند تا حقایق اسلام را واژگون جلوه دهند. رئیس مرکز بیسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای با عنوان این مطلب که دشمنان اسلام به دنبال مأیوس کردن ملت است و سعی دارند تا انقلاب اسلامی را به عنوان انقلاب خسران که هیچ دستاوردی نداشته است معرفی کنند، خاطرنشان کرد: در دوران تحریم در جبهه های مختلفی بر دشمنان غلبه کردیم و توانستیم در زمینه هایی چون ساخت واکسن و انرژی هسته ای دستاوردهای خوبی داشته باشیم.    
رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای تأکید کرد: اگر دولت اسلامی در کشور تشکیل شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. وی گفت: هدف این است در چهل سال دوم انقلاب در ابتدا دولت اسلامی سپس جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی را ایجاد کنیم. جلیلی گفت: با توجه به ظرفیت نیروی انسانی و منابع خدادادی، دستیابی به تمدن نوین اسلامی دور از دسترس نیست. وی بیان داشت: مهارت اصلی ترین گمشده جامعه ما است و اصل باید این باشد که صنعت به دنبال تعامل با دانشگاه باشد.
گفتنی است در پایان این نشست، اساتید بسیجی در جلسه دیدگاه ها، انتقادات، و پیشنهادات خود را بیان و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.