نشست جهاد تبیین

استان کرمان

نشست جهاد تبیین

برگزاری نشست بصیرتی در دانشگاه شهید باهنر کرمان به مناسبت 9 دی

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج اساتید استان کرمان به مناسبت هفته بصیرت نشستی با حضور اساتید بسیجی و کارکنان دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد. در این جلسه از منوچهر محمدی یکی از سخنرانان و فعالان سیاسی کشوری دعوت و در جمع اساتید به روشنگری و بیان موضوعات سیاسی روز پرداختند.

ایشان در سخنان خود گفتند:رخدادهای تاریخی کشور شگفتی‌ساز، تاریخ‌ساز و تجلی‌ساز و روزهای خدایی است که در جای جای بعد از انقلاب وجود دارد؛ اتفاق‌هایی که سال‌های اخیر رخ داد، نه تنها قابل فراموشی نیست بلکه به حماسه‌های تاریخی تبدیل شده و حماسه ۹ دی نمونه الهام بخش و پر فروغ یکی از آنهاست.

وی با بیان اینکه آنچه در ۹ دی رخ داد یک اقدام به لحظه و کارساز بود، ادامه داد: در شرایطی که دشمن همه امکانات خود را برای براندازی به صحنه آورده بود، حماسه ۹ دی کارآمدی نظام دینی برای عبور از بحران‌ها را نشان داد و ثابت کرد قدرت انقلاب اسلامی آشکار است و اطاعت مردم از رهبری و واکنش قاطع آنها به هتک حرمت عاشورا، ارائه الگوی حکمرانی جدید و حفظ استقلال‌طلبی در ۹ دی ۸۸ را متجلی کرد.

منوچهر محمدی به برخی علل و دلایل وقوع حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: در جریانات اخیر، متأسفانه برخی نهاد‌های فرهنگی و برخی خواص به نحو شایسته ورود پیدا نکردند که این مسأله سبب فریب تعدادی از جوانان و نوجوانان ما در دام تبلیغات و پروپاگاندای رسانه‌های معاند شد.

وی تفاوت اغتشاشات اخیر با موارد مشابه در سالیان گذشته را یادآور شد و افزود: در حوادث اخیر؛ دشمن از ابتدا نیّت خود را با تخریب، آتش‌زدن مسجد، قرآن کریم و پرچم مقدس کشورمان آشکار و اعلام کرد که به دنبال تجزیه ایران است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.